[Ilustracja]


Ilustracja, która posłuży mi za inspiracje to:

Half01

Zawsze w naszym życiu przyjdzie taki moment, w którym powoli tracimy siły do walki. Kiedy wszystko, co złe obraca się w naszym kierunku, a my nie widzimy żadnego wyjścia z sytuacji. Z tymi złymi chwilami kojarzy mi się lewa półkula. Ciemna zieleń jest jak dla mnie zarówno symbolem złych dni, jak i nadziei, na lepsze chwile. A lepsze chwile czekają zaraz obok, za cienką szarą linią. Wystarczy  pokręcić się przez pewien czas po ciemnej półkuli, aby granicę tą odnaleźć i przekroczyć. I znów jesteśmy po jasnej stronie mocy!

Niestety od dłuższego czasu jestem w trakcie poszukiwań, szarej granicy, która pozwoliłaby mi przejść na białe pole. Wiem, że jestem coraz bliżej, jednak muszę uzbroić się w cierpliwość. Najwidoczniej w pełni muszę odkryć każdy zakamarek zielonej krainy, aby biała otworzyła przede mną swoje drzwi.

Cierpliwości kochana…

Skomentuj

