[Piosenka] Frank Sinatra Come Fly with me


Dzisiejszy wpis inspirowany jest piosenką Franka Sinatry „Come fly with me”

Chcę uciec. Dławię się udając, że wszystko jest w porządku. Bolą już mnie mięśnie twarzy od uśmiechu, który odruchowo już pojawia. Nic nie znacząc w zasadzie.

Gdy myślę o minutach, sekundach, o uderzeniach serca, które minęły bezsensownie, zbiera mi się wymioty. Czy to możliwe, że człowiek w moim wieku jest już skończony? Mój umysł już nie tak władny, lecz wciąż przed 30-stką, przestał się liczyć dla świata?

Nie mam nawet miejsca, w którym mogłabym się schronić, zawsze będę żyć w poniżeniu, otoczona przez wolnych znajomych, którzy osiągnęli sukces, bo mogą wyjechać na kurort do Egiptu.
Gryzę się w język obwiniając za ten stan rzeczy nie siebie, lecz wszystkich dookoła, a najbardziej moją rodzinę.
Rodzinę, która winna być oparciem, a tu dupa i jest niczym.
Całe życie bałam się samotności. Mimo że jestem otoczona, przez wielu ludzi, żaden z nich nie jest w stanie wkraść się do mojej duszy, by dostrzec na niej łańcuchy.

Wykonuje te wszystkie ćwiczenia dla idiotów pod kuszącymi tytułami „jak być szczęśliwym?”. Wmawiam sobie, że to coś da, choć moja zniewolona dusza podpowiada mi, że to bajki dla naiwnych. Wypij koktajl, posmaruj się kremem, zrób brzuszki… I tkwię dalej. Nie wiem co robić. Jestem w wewnętrznej rozsypce, nie wiem nawet jak poprosić o pomoc. Kogo?

W poprzednim tekście pisałam, jak wielkim nieszczęściem byłoby dla mnie zniewolenie. Cóż zapomniałam dodać, że ów zniewolenie to całe moje życie… Jakkolwiek by na to nie patrzeć.

Jestem Twoją niewolnicą świecie. I żadna fundacja tu nie pomoże.

Gdyby tylko Frank chciał wyciągnąć swą dłoń w mym kierunku. Odleciałabym. Jak w piosence.

Skomentuj

