[PIOSENKA] Ashanti – Happy ft. Ja Rule


Dzisiejszy wpis inspirowany jest piosenką  Ashanti- Happy ft. Ja Rule

 

Jeszcze tydzień temu, siedziałam sobie na helskiej plaży, przesypując między palcami piasek i zamkniętymi oczami wsłuchiwałam się w szum morza. Ten moment, w którym wyłączyłam myśli i skupiłam się tylko na tej chwili. Był to mój moment szczęścia. Czułam wręcz, jak mój mózg rozluźnia się, a ja powoli odpływam.

Robiłam gwiazdy na plaży, bawiłam się wodzie, budowałam nieudolnie zamki z piasku. Zachowywałam jak małe dziecko, które nie czuję wstydu.

Spacerowałam lasami, które we wrześniu były niemal puste. Zwiedziałam bunkry i czułam się jak mała dziewczynka przeżywająca przygodę życia.

Płynęłam statkiem i delektowałam się lekkim i ciepłym wiatrem na mojej twarzy.

Jadłam codziennie ryby: wędzonego i grillowanego łososia, sałatki śledziowe, pieczonego halibuta…

Kupiłam sobie kiczowatą maskotkę foki, powysyłałam pocztówki do najbliższych.

Widziałam karmienie fok, odwiedziłam oceanarium.

Oglądałam w kompletnej ciszy zachód słońca.

Czułam się całkowicie wolna, szczęśliwa, pozbawiona tego ciężaru, który został w domu.

Wyjeżdżając, nie mogłam patrzeć w stronę morza, bo zbierało mi się na płacz.

Jak się okazuję, nie trzeba wcale wyjeżdżać w dalekie zakątki świata, by poczuć szczęście podróży.

Boże jak ja kocham moje polskie morze! Obiecałam, że wrócę i słowa dotrzymam!

Już tęsknie…

Skomentuj

