[Przedmiot] Telefon komórkowy


Dzisiejszy wpis zainspirowany będzie telefonem komórkowym.

Biip

Biip

To nic. Poczekam. Zawsze czekam.

Biip

Biip

Pewnie nie słyszy albo gapa nie wzięła telefonu. Zaraz odbierze, umówimy się. Ciekawe gdzie pójdziemy? Do kina? Na spacer? A może prosto do niego…

Biip

Biip

Jestem taka szczęśliwa, widzę przed nami tak piękną przyszłość. Dom. Dziecko. Psa. Nie spodziewałam się, że los mnie tak wynagrodzi.

Biip

Biip

Co się dzieje kochany? Aż tak jesteś zajęty?

Biip

Biip

A może coś mu się stało? Boże jak mu się coś stało? Nie przeżyję tego!

Biip

Biip

Nie, nie na pewno wszystko jest w porządku. Poczekam jeszcze chwilę. Jeszcze momencik.

Biip

Biip

A jeśli on mnie zdradza? Szmaty tak łatwo włażą to łóżek takich facetów, jak on. Myślą, że coś osiągną, że są wyjątkowe. Nie wiedzą, że to tylko jeden raz. Jeden raz…

Biip

Biip

Boże nigdy nie płakałam przez sygnał w telefonie. Czyż to nie zabawne? Płakać przez przedmiot, przez dźwięk. Niekończący się dźwięk… gdy się kończy, mam nadzieję usłyszeć ciepły kojący głos, mówiący, że był w toalecie, albo zapomniał telefonu. Otrzymuję tylko:

Biip

Biip

Nie pozwolę się tak traktować! Nie zasłużyłam sobie na to! Za tą miłość, oddanie? Otrzymuje tylko marne:

Biip

Biip

Czuję, że wariuję. Nie mogę złapać tchu. Mam ochotę usiąść, ale gdy siadam, automatycznie wstaję. Chodzę nerwowo po pokoju, ścierając łzy z policzków. Kot podejrzliwie spogląda w moim kierunku, po czym nie mogąc znieść tej sytuacji, chowa się pod łóżko.

Biip

Biip

Rzucam agresywnie telefonem. Ciskam wręcz w podłogę, krzycząc przy tym groźby karalne.

Sms:

„Nie potrafię być w związku z jedną girl. Sorry”

Przynajmniej dźwięk ucichł.

 

2 thoughts on “[Przedmiot] Telefon komórkowy

Skomentuj

