[PIOSENKA] Fleetwood Mac – Go Your Own Way


Dzisiejszy wpis zainspirowany zostanie piosenką zespołu Fleetwood Mac- Go your own way

 

Pojechałeś własną drogą. Dla mnie na zawsze pozostanie tam czerwone światło. Będę stała przy tym przejściu z nadzieją na jakąkolwiek zmianę. Bez skutku. Obok przechadzające się lumpy śmiać mi się będą prosto w twarz. Cóż z tego, że biedni, obleśni. Mają siebie i siebie nigdy na światłach nie zostawią. Żul ma szacunek do drugiego żula, tako rzecze kodeks.

Nasz kodeks pozostał gdzieś pomiędzy mną a końcem. W każdym razie Ciebie już nie dotyczy. Zniknąłeś za horyzontem. Beze mnie. Ktoś inny towarzyszył Ci w drodze. Ja niczym wyimaginowany przyjaciel z dzieciństwa poległam w krainie zapomnienia. A kraina ta to cholerne przejście z wiecznie migającym czerwonym światłem. Jakby sam szatan słał mi porozumiewawcze mrugnięcia okiem, symbolizujące moją przegraną.

I tak oto świat stał się piękny. Ty i Towarzysz śmiejecie się i cieszycie podróżą. Żule padają przy przystanku z radością i wódką. Szatan ukryty w światłach zapewne też ma niezłą radochę.

Tylko ja płaczę.

I czekam na ten moment, kiedy moich łez już nigdy nikt nie zobaczy. Wiesz dlaczego? Bo wtedy staniesz mi się obojętny. A ja, zamiast tkwić na przejściu z wiecznie czerwonym światłem, zawrócę i pojadę inną drogą.

Sama.

2 thoughts on “[PIOSENKA] Fleetwood Mac – Go Your Own Way

Skomentuj

